בערוץ 12
ערוץ 12, המוכר כקשת 12, אינו רק ערוץ טלוויזיה, הוא מוסד מרכזי ומשפיע בנוף התקשורתי והתרבותי בישראל. עם לוח שידורים עשיר המשלב חדשות, בידור, ריאליטי ותוכניות תחקיר איכותיות, הערוץ מצליח לרתק אליו מיליוני צופים מדי יום. עבור מפרסמים, ערוץ 12 מייצג הזדמנות פרסום יוצאת דופן, המאפשרת חשיפה רחבה, בניית תדמית מותג חזקה והשגת תוצאות עסקיות משמעותיות.
פרסום בטלוויזיה, ובפרט בערוץ מוביל כמו קשת 12, מציע יתרונות ייחודיים שקשה לשחזר בפלטפורמות אחרות:
חשיפה המונית
ורחבת היקף
ערוץ 12 ידוע בנתוני רייטינג גבוהים במיוחד, בעיקר בשעות הפריים טיים, עם תוכניות שהופכות לנושא שיחה לאומי ("ארץ נהדרת", "הכוכב הבא", "מאסטר שף"). פרסום לצד תכנים אלו מבטיח חשיפה מיידית להמוני צופים בו זמנית, מה שקריטי לקמפיינים הדורשים כניסה מהירה לתודעה הציבורית.
אמינות ויוקרה מותגית
הפרסום בערוץ טלוויזיה מוכר ואיכותי כמו קשת 12 מעניק למותג הילה של אמינות, יוקרה ורצינות. הצופה הישראלי תופס את הפרסום בטלוויזיה כהצהרה על יציבות וגודל העסק, מה שתורם משמעותית לבניית אמון ארוך טווח בקרב הלקוחות.
כוח רגשי וויזואלי
בלתי מנוצח
הטלוויזיה היא מדיום אור-קולי המאפשר למפרסמים ליצור קשר רגשי עמוק עם הקהל. באמצעות וידאו, סאונד וסיפור, ניתן להעביר מסרים מורכבים וליצור אימפקט חזק יותר מכל באנר דיגיטלי. פרסומת בפריים טיים ממלאת את מסך הטלוויזיה, דורשת את הקשב המלא של הצופה ומשאירה חותם רב עוצמה.
פילוח קהלים
אפקטיבי
על אף שהפרסום הוא המוני, ניתן לבצע פילוח יעיל על ידי בחירה קפדנית של רצועות שידור ותוכניות:
התוצאות של קמפיין פרסום מוצלח בערוץ 12 נמדדות לא רק ברייטינג, אלא בהשפעה העסקית הרחבה:
עלייה חדה במודעות למותג
התוצאה המיידית והחזקה ביותר היא הזנקת המודעות למותג. קמפיין מוצלח בפריים טיים הופך את המותג למוכר בן לילה. חברה שהייתה אלמונית יכולה להפוך ל"שם דבר" לאחר מספר ספוטים בודדים, וזהו יתרון עצום למותגים חדשים או למותגים ותיקים המבקשים "להתניע" מחדש.
הגדלת נתח שוק וצמיחה במכירות
השילוב של חשיפה גבוהה ואמינות תדמיתית מוביל ישירות לעלייה בכוונת הרכישה. צרכנים נוטים יותר לבחור במוצר שהם מכירים וסומכים עליו, במיוחד בקטגוריות עם תחרות גבוהה. קמפיינים בטלוויזיה הוכחו כמנוע צמיחה משמעותי שמניב גידול בנתח השוק ובנפח המכירות.
חיזוק אפקטיביות הפרסום הדיגיטלי
הפרסום בערוץ 12 משמש "רמקול" אדיר לכל הפעילות הדיגיטלית הנלווית. כשהמותג מוכר מהטלוויזיה, שיעורי הקליקים בקמפיינים בגוגל ובפייסבוק עולים, עלויות הרכישה יורדות, ושיעורי החיפוש הישיר למותג עולים דרמטית. הטלוויזיה מכשירה את הקרקע והדיגיטל ממשיך את המכירה.
ביסוס נכסים תדמיתיים
מעבר למכירות, פרסום עקבי בערוץ 12 בונה נכס תדמיתי ארוך טווח. המותג הופך לחלק מהשיח והתרבות, דבר שמקנה לו עמידות בפני משברים ותחרות, ומחזק את נאמנות הלקוחות לאורך זמן.
פרסום בערוץ 12 אינו רק רכישת זמן שידור, זוהי השקעה באמינות, בנראות ובתודעה הלאומית. הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים להגיע בו-זמנית לקהל המוני ומגוון, לבנות תדמית מותג יוקרתית ולקצור תוצאות עסקיות במונחים של מודעות, מכירות וחיזוק מעמדו בשוק.
במציאות התקשורתית המפוצלת של היום, ערוץ 12 נותר אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצור אימפקט מיידי ומשמעותי על הציבור הישראלי.
קהל היעד של ערוץ 12 הוא רחב ומגוון מאוד, ומשקף חתך נרחב של החברה הישראלית, אך ניתן לזהות מספר מאפיינים בולטים:
1. קהל "המיינסטרים" הישראלי
ערוץ 12 נחשב ל"ערוץ המרכזי" של ישראל. הקהל שלו כולל אנשים מכל קבוצות הגיל (18-64), מעמדות סוציו-אקונומיים שונים ומאזורים גיאוגרפיים שונים. מדובר בקהל שצורך תכנים פופולריים, נמצא במרכז הדיון הציבורי, ומהווה את כוח הקנייה המרכזי במשק.
2. משפחות וזוגות
תוכניות הפריים טיים הן לרוב צפייה משפחתית, המושכת הורים וילדים כאחד. פרסום ברצועות אלו מאפשר למותג להגיע לגורמים מקבלי ההחלטות (ההורים) ולהשפיע במקביל על הילדים.
3. צרכני חדשות ואקטואליה
רצועות החדשות של הערוץ זוכות לאמון ורייטינג גבוה, ומכוונות לקהל שמעוניין להישאר מעודכן ומושכל. זהו קהל אידיאלי לפרסום שירותים פיננסיים, מוצרים טכנולוגיים, או שירותים מקצועיים.
MediaTV השותפים האסטרטגיים שלכם להצלחה בנוף המדיה המורכב והדינמי של ימינו. אנו מאמינים כי פרסום מנצח אינו עניין של תקציב גדול, אלא של תכנון מדויק, בחירת ערוצים חכמה ויצירתיות בלתי מתפשרת.
© כל הזכויות שמורות למדיה T.V